FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

PRODUKTY

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, dostępnej na stronie naszego sklepu przy każdym z interesujących Cię produktów. Jest to ważne, jeśli chcesz uniknąć procesu zwrotu towaru.

Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@ajpa.pl) lub napisz wiadomość prywatną.

Oryginalne produkty z logo AJPA możesz kupić tylko za pośrednictwem ajpa.pl. Jest to jedyne na tę chwilę miejsce, w którym dostępne są produkty AJPA.

Niestety nie. Należy odesłać produkt postępując zgodnie z procedurą zwrotu i ponownie złożyć zamówienie wybierając interesujący Cię produkt.
WAŻNE! Przed zakupem zapoznaj się z tabelą rozmiarów.

Oczywiście! Jeśli w procesie składania zamówienia wybierzesz „ODBIÓR OSOBISTY” po zakończeniu realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany o tym mailowo. Wtedy kolejnego dnia roboczego możesz odebrać swoje zamówienie w siedzibie naszej firmy: AJPA Adam Modzelewski Górna 17/2 81-438 Gdynia w godzinach od 9.00 do 16.00

REJESTRACJA

Napisz do nas wiadomość na adres info@ajpa.pl i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Sprawdzimy to i postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć, na adres kontakt@ajpa.pl

Nie, login i hasło nie są wymagane – zamówienie można złożyć bez rejestracji.

W panelu logowania kliknij  „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” zostaniesz poproszony o podanie swojego adresu mailowego. Wyślemy na Twoją skrzynkę link do zresetowania hasła.

ZAMÓWIENIE

Czas realizacji zamówienia zgodnie z regulaminem naszego sklepu to 2-14 dni roboczych. Na termin realizacji Twojego zamówienia ma wpływ kilka czynników. Są to m. in.: – duża ilość zamówień (zwłaszcza w okresach przedświątecznych oraz w trakcie akcji charytatywnych i promocyjnych), – indywidualna realizacja każdego zamówienia (każda bluza lub koszulka jest przez nas indywidualnie przygotowywana i nadrukowywana dopiero po złożeniu przez Ciebie zamówienia) – chwilowe braki dostępności surowca na rynku (w tym przypadku zostaniesz przez nas poinformowany o możliwym opóźnieniu) Jeśli zależy Ci aby otrzymać zamówienie w konkretnym terminie, złóż je odpowiednio wcześniej.

Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski. W przyszłości planujemy poszerzyć sprzedaż za granicę.

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto w naszym sklepie. Wejdź na “HISTORIA ZAMÓWIEŃ” oraz kliknij “PODGLĄD” przy danym zamówieniu. Dodatkowo o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany droga mailową.

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu wyślij nam wiadomość na adres kontakt@ajpa.pl. Możemy jednak dokonać zmian jedynie w zakresie zmiany rozmiaru produktu, jego koloru lub wzoru, a także wprowadzić zmiany w danych adresowych. Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu w zakresie zmiany produktu (np. z koszulki na bluzę) oraz łączenia dwóch zamówień w jedno.

Zamówienia w naszym sklepie mogą składać jedynie osoby pełnoletnie. Jeśli nie jesteś pełnoletni, poproś rodziców lub opiekunów o złożenie zamówienia w Twoim imieniu.

Nie ma możliwości łączenia zamówień. Aby ponieść jednorazowy koszt przesyłki wszystkie produkty muszą znajdować się w jednym zamówieniu. Podobnie w przypadku ewentualnych akcji promocyjnych i kodów rabatowych.

Status zamówienia określa na jakim etapie jest jego realizacja.

„W TRAKCIE REALIZACJI” oznacza, że zamówienie zostało prawidłowo złożone, przyjęte do produkcji i jest w trakcie realizacji.

„ZREALIZOWANO” oznacza, że zamówienie zostało zrealizowane, a przesyłka została nadana. W przypadku zamówień odbieranych osobiście status oznacza, że zamówienie zostało zrealizowane i możesz odebrać je w naszej siedzibie.

„OCZEKUJE NA WPŁATĘ” oznacza, że nasz system oczekuje na potwierdzenie zrealizowania płatności z serwisu PayU.

„PACZKA WYSŁANA ZA POBRANIEM” oznacza, że zamówienie zostało zrealizowane i wysłane za pobraniem.

„OTRZYMANO ZWROT” oznacza, że zwracany przez Ciebie towar dotarł do nas i niezwłocznie zostanie podjęta procedura zwrotu, reklamacji.

„ZAAKCEPTOWANO ZWROT” oznacza, że zwracany przez Ciebie towar został przez nas przyjęty bez zastrzeżeń i niebawem otrzymasz zwrot środków na swoje konto.

„ODRZUCONO ZWROT” oznacza, że z jakiegoś powodu zwracany przez Ciebie produkt nie spełnia wymogów regulaminu np. nosi widoczne ślady użytkowania. Jeśli otrzymasz powiadomienie o takim statusie oznacza to, że towar zostanie zwrócony do Ciebie.

„ANULOWANO” oznacza, że zamówienie zostało anulowane.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrotu wpłaconej kwoty dokonujemy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto wskazane w formularzu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywałeś płatności on-line.

Niestety nie. Taka przesyłka nie zostanie przez nas odebrana i zostanie zwrócona do Ciebie.

W celu zgłoszenia reklamacji odeślij produkt wraz z pobranym ze strony sklepu i wypełnionym formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem zakupu. Reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny Reklamacji i żądaniem Klienta.

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny tańszy lub droższy. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Możesz natomiast zwrócić towar i po prostu kupić interesującą Cię rzecz, niezależnie od jej ceny.

Load More

POWRÓT DO SKLEPU